31 Mart 2009 Salı

ISLAK KEK TARİFİ PARMAKLARINIZI YİYECEKSİNİZ :))


hhhhıııııımmmmm ıslak kek sevmeyen var mı? ben bayılırım doğrusu hatta bir ara okadar çok kek kolik olmuştum ki iki günde bir yapar olmuştum ama tabi sonradan kilolarla başım derde girmeye başlayınca hemen kek sevdamdan bir süre uzak durmaya karar verdim zaten doğumdu memleketten eve dönüştü falan derken aylar geçti geçenlerde çok özlediğim ıslak kekimden yine yaptım bir bilseniz nasıl özlemişim bayıla bayıla afiyetle yedik eşimle :) bu lezzetten mahrum kalmanıza gönlüm razı olmadığı için sizlerle tarifini paylaşmak istedim kendisini paylaşmak isterdim ama...... üzgünüm :)
MALZEMELER
1,5 su bardağı süt
yarım paket (125gr) margarin
4 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı toz şeker
2 yumurta
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
YAPILIŞI
süt,margarin,şeker ve kakao yu bir tencereye koyun ve kaynayana kadar pişirin yarım su bardağı bu sosdan kekin üzeri için ayırın ve soğumaya bırakın.Başka bir tarafta yumurtaların akını mikserle iyice kar gibi bembeyazköpük köpük olana kadar çırpın sonra tencerede kalan sosun içine yumurtaların beyazlarını ve sarılarını iyice yedirin unu ve kabartma tozunuda ekleyerek çırpın karışımı yağlanmış fırın kabının içine dökerek pişirin fırından çıkınca üzerine ayırmış olduğunuz kakaolu sosu dökerek afiyetle yiyin hıııııımmmmmmmm :))))))

Hiç yorum yok: