1 Mayıs 2009 Cuma

TERÖRÜ LANETLİYORUM (ETKİNLİK)


Arkadaşlar bu videoyu izlerken eşimde bende gözyaşlarımızı tutamadık çok duygulandık bir anda TÜRKlük damarlarımız kabardı.Aslında içimdeki öfkeyi,nefreti,üzüntüyü kelimelerle anlatmamın imkanı yok ama dilimin döndüğünce sizlere içimi dökmek istiyorum.TÜRKlük damarımız kabardı diyorum çünki herzaman TÜRKüz diyoruz vatanımızı seviyoruz diyoruz fakat şehitlerimizide içimizdeki acılarıda unutuyoruz ne zaman böyle bir görüntü izlesek ne zaman o hainlerin o şerefsizlerin pusuya düşürdüğü evlatlarımızın,kardeşlerimizin şehit düştü haberlerini alsak içimiz öfkeyle doluyor bir defa daha terörü lanetliyoruz fakat çok geçmeden herşeyi her acıyı olduğu gibi bu acımızıda unutuyoruz taki aynı olaylar nüksedene kadar.Ben diyorumki.Bloglarımızdan al bayrağımız ve terörü lanetliyorum resmini hiç bir zaman indirmeyelim.Buradan bütün blogger arkadaşlarımı bu etkinliğe davet ediyorum herkes bu konuya blogunda yer verirse çok sevinirim böylelikle daha çok bloglara ulaşmış oluruz ve her açtığımız blogta bayrağımızı görmekte çok güzel olacaktır bence.Şimdiden tüm katılan arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler
NOT:Daha önce bu etkinliği yapmış arkadaşlar olabilir.Ben sadece içimdekileri paylaştım sizlerle kesinlikle bir yerden kopya çekilerek yapılmış bir etkinlik değildir.

4 yorum:

LEMAN dedi ki...

bende katılıyorum hemde yürekten yüregimiz yanıyor..

LEMAN dedi ki...

teyzei saat 3buçuk öptüm ıssırdım ama hala uyutamadım ben bu bıcırıgı yollasam sana hem öp hem ıssır valla bişiy demem biraz uyuyayım bende :):)

Yelda dedi ki...

Tüm sehitlerimizin ruhları şad olsun
Ailelerinede sabır diliyorum
Bu ara yine hortlayan terörü lanetliyorum
Senide bu konyda duyarlılığın için kutluyorum canım

gullesu dedi ki...

evet bende hemen bloguma ekledım...