1 Eylül 2009 Salı

İŞTE GELDEİM BURDAYIIMM ::))

Merhaba arkadaşlar iki ay aradan sonra evime döndüm nihayet. Yorucu ve uzun bir yolculuktan sonra gece yarısı evime girdim ohhh diye tam ayaklarımı uzatacaktım ki evin içinde bir gümbürtü koptu eşim banyomuzda kocaman bir akreple gözgöze gelmiş neyse komşumuzu falan çağırıp öldürdük akrebi ama ya başka varsa....? ya bismillah deyip evin altını üstüne getirmeye başladık çok şükür birşey çıkmadı birkaç kocaman örümcek ve bir kertenkele dışında :) akrebi gördükten sonra onlar benim gözüme melek gibi göründü :) hatta hala kerten keleyle aynı evi paylaşıyorum arada bize cee deyip tekrar kayboluyor kerata :) neyse allah daha betirinden korusun şimdilik benden bukadar zaten benim yaramaz memlekette baya akıllanıp geldi beni yanından ayırmıyor hatta bu yazıyı bile kucağıma oturtup öyle yazıyorum herkese hayırlı ramazanlar en kısa zamanda görüşmek üzere.

8 yorum:

orece dedi ki...

canım hoş geldin sanada hayırlı ramazanlar. tatlımbu ne yaaa akrepler keltenkeler allah yardımcın olsun.

kubra zeynep kara dedi ki...

nerden girmiş eve ya,
insan çok ürperiyor

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

örececim çok sağol dediğim gibi akrepten sonra kertenkelenin lafımı olur :)

kübracım valla canım dış kapıdan girdi desem kapalı kapı nasıl girecek onu geçtin banyoyada nasıl gidiği meçhul banyo kapısıda kapalı kanalizasyondanda girmez dediler bilmiyorum artık nereden girdi.Ürpermek ne kelime resmen diken üstündeyim sürekli gözüm etrafa bişeyler arıyor iyice paranoyak oldum :))))

biyasimadahagirdim dedi ki...

hoşgeldiin:) hatırlıyo musun sen küçükken sinekten korkardın:))))) büyük gelişme var kertenkele ile yaşamaya başlamışsın;) şaka bi yana geçmiş olsun, dikkat edin kendinize

Pembe Tatlar dedi ki...

hoşgelsin canım...

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

aslişkocum hoşbulduk canım

biyaşıma daha girdim ablacım ama olmuyor böyle uluorta herkese karşı alaymı ettirecen bana :))))))))))))) bakalım daha nelere alışacağız kertenkele ayağımın altında eziliyodu neredeyse gıdı gıdı yaptı yine korkmadım iyi mi? :)))))))))))))

iffetin günlüğü dedi ki...

resmi görünce geldim.çok korkunç bir şey.geçmiş olsun..

Dih Rocha dedi ki...

Olá! Conheci seu cantinho e é tudo de bom!
Lindo e criativo!...
Amei mesmo!!!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo começo de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil