24 Kasım 2009 Salı

SİNANGİL'DEN HEDİYELERİM VAR

Arkadaşlar sinangi'den bir haftadır beklediğim siparişlerim bugün elime ulaştı.İçerisinde neler yok ki
1 kg. baklavalık un
1 kg. mantı unu
1 kg. tam buğday unu
1 kg. un
1 kg. sade kek unu ( 3 adet kek çıkıyormuş, kabartma tozu içerisinde olduğu için kabartma tozu kullanmanıza gerek yok)
1 kg. vanilya aromalı kek unu ( 3 adet kek çıkıyormuş, kabartma tozu içerisinde olduğu için kabartma tozu kullanmanıza gerek yok)
1 kg. limon aromalı kek unu ( 3 adet kek çıkıyormuş, kabartma tozu içerisinde olduğu için kabartma tozu kullanmanıza gerek yok)
1 kg. fındık aromalı kek unu ( 3 adet kek çıkıyormuş, kabartma tozu içerisinde olduğu için kabartma tozu kullanmanıza gerek yok)
500 gr. kepek ekmek unu
500 gr. tahıl ekmek unu
hamur kabartma tozları
şekerli vanilya
şık bir önlük
gerçekten çok güzeller resmen bizi pişir,şekle sok,hakkımızı ver diyorlar :) sinangil'e teşekkür ediyorum ellerini bukadar bol tuttukları için :) hediye almak beni çok mutlu ediyor yaa :)) bu arada tabiki sinangilinde bizden bazı istekleri var ürünleri ile yaptığımız hamur işlerini lezzet@sinangil.com.tr adresinden sinangile ulaştırabir (sinangil internet adresinden takip edebilirsiniz)
Yeni unlarımla yeni tariflerde görüşmek üzere arkadaşlar herkese iyi geceler diliyorum

3 yorum:

Unknown dedi ki...

güle güle kullan unlarını.tariflerini beklyoruz.

biyasimadahagirdim dedi ki...

ooo bi dünya un gelmiş, bende istiyorum bendee:)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

iste ablacımiste istersen ben isteyeyim senin yerine :))))))))))