11 Mart 2010 Perşembe

YARATICI BLOGGER SEÇİLMİŞİM ÇOK TEŞEKKÜRLER



Sevgili Özgün arkadaşım beni yaratıcı bulmuş olacak ki bana bu yaratıcı blogger ödülünü layık görmüş gerçekten çok teşekkür ederim özgüncüm beni çok mutlu ettin

Gelelim ödülünşartlarına

•Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

•Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

•Ödülün logosunu yayınlayın.

•7 yaratıcı blogger ödüllendirin. 7 blogun linkini yayınlayın.

•Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

•Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Bende ödüllerimi;

kuzenceğizim biyaşımadahagirdim

sevgili münster

sevgili annekedi

birbirinden güzel yazıları ile sevgili ramazan bey

sevgili eylem

sevgili tazenane

sevgili tatesal

Kendim hakkında 7 ilginç şeyyy hııııımmmmmm bir düşünelim:

. maymun iştahlıyımdır her gördüğüm şeyi beğenir ve yapmaya çalışırım sonra sıkılıp başka bir işe geçerim

. bana ne kadar zarar verilirse verilsin asla kin tutamam

. asla istenilen birşeye hayır diyemem

. pasta börek yapmayı ve yemeyi çok severim fakat yedikten sonrada keşke yemeseydim şiştim yine diye söylenir dururum

. çikolatayı ve türk kahvesini çok severim hatta kahveli çikolata tercihimdir :)

. yemek yapmaya üşendiysem kızımla ilgileniyormuş bahanesi ile yemek yapma işini eşime devrederim ( aman çaktırmayın aramızda kalsın ) bazen üşengeç oluyorum ne yapayım :)

. milletine , devletine demiyorum :), dinine , ailesine bağlı bir vatandaşım işte :)

10 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ödülün için tebrik ederim...Benide bu ödüle layık gördüğün için minnettarım sağol....

ramazan dedi ki...

Sevgili blogdaşım,bendenizi "yaratıcı blogger" ödülüne layık gördüğünüz için teşekkür ederim.Bu düşüncenize layık olmaya çalışacağım.
Bu ödül ve mim konusunda üç yazı yazdım.Blogdaşlar birbirimizi seviyoruz.Bu sevgi gösterilerinden ve ödüllerden bir süre sonra kendi görüş ve yazılarımıza yer kalmıyacağından korkuyorum.
Görüşlerimizi ise bloglarda yazıyoruz.Yine de nazik davetine icabet edeceğim.
Sevgilerimle.

http://rmazan.blogspot.com/2010/01/blogdaslik.html

http://rmazan.blogspot.com/2009/08/ben-duygusal-bir-insanimodul.html

http://rmazan.blogspot.com/2009/08/genclerin-oyunu-mim.html

TAZE NANE dedi ki...

Ödül için tebrik ederim.
Benide laik gördüğün için çok ama çok teşekkür ederim.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canim benim... Cok tesekkür ediyorum... Ilk firsatta davetine icabet edecegim... Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Tebrikler ve teşekkürler...
Sevgilerimle.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik edşyorum....
Hayırlı cumalar.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim, aldım kabul ettim:D

Unknown dedi ki...

merhaba
size telefon ettiğimde çok heyecanlıydım 2lafı bir araya getirip konuşamadığım için kusuruma bakmayın lütfen
evde misafirlerde olunca blogla hiç ilgilenemedim hediyelerinizi resimleyip yayınlayamadığım için affedin lütfen
tacımı kafamdan hiç çıkartmıyorum desem abartmış olmam heralde sevgilerime kocak dolusu öpücükler

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim,sevgiler

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

önemli değil sevimcim bende pek farksız sayılmazdım istediğin zaman yayınlarsın tatlım önemli olan hediyeleri beğenmen