9 Nisan 2013 Salı

ÇOK GÜZEL BİR KUTLAMA OLDU

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞÜM KOPYASI)

ÇOK GÜZEL BİR KUTLAMA OLDU

Dün akşam arkadaşlarla beraber Aybükenin doğumgününü kutladık çok güzel bir akşam oldu.Aybükede durumundan çok memnundu.


Aybüke kaç ay öncesinden siparişini verdi pasta caillou lu olacaktı.Yapılacak belli ama gelde bunu uygulamaya geçir.Önüme Aybükenin caillou lu boyama kitabını aldım bir sayfadan caillou nun t-shirt ünü diğer sayfadan caillou nun kollarını açmış olan pozunu alıp kürdan ile pastanın üzerine çizdim daha sonradan alt kısmına konuşma bulutu ekleyip cailllou nun Aybükenin doğumgününü kendi ağzıyla kutladığını söylemesini istedim :) Kürdanla çizme işi bittikten sonra dış hatlarını koyu bir renk ile gidip içlerini renklerine uygun doldurdum.Aybüke çok mutlu oldu, pastasını çok beyendi.Aybüke mutlu olunca tabi bende çok mutlu oldum :)

İçli köfteleri artık tam bir içli köfte ustası olan arkadaşım Emine yaptı.Ben doğumgünü pastasını hazırlayana kadar sayısını tam hatırlamıyorum fakat otuzbeş kırk adet içli köfte açtı.Canımbenim bizim için çok yoruldu gece yarılarına kadar çalıştı benimle beraber.Eşi Serkan darılmasın Serkan sanada çok teşekkür ederim biz bunları yaparken Ümiti oyaladın :))

Elmalı etimek tatlısı.Eşimin "Aşkım bir etimek tatlısı yapsanda yesek" Demesine dayanamayıp doğumgünü menümüze bir çeşitte bu oluversin deyip yaptığım bir tatlıydı :)

Zeytin yağlı kuru patlıcan,kuru biber dolması ve yaprak sarma Emeği geçen hatta gece 1 e kadar bana bütün işlerimde yardım eden arkadaşım Emineye tekrar tekrar teşekkür ediyorum

Sosyete mantısı buda yine anne spesiyal'inden artık benimde spesiyal'im olan bir yiyecek :)

Nohutlu börekler.Ben her nekadar hazır yufka ile yapsam herkes beyensede annemin el açması nohutlu böreklerinin yerini tutamadı tabi

Havuçlu patates çanakları son olarak hadi buda benden olsu deyip :) bir çeşit daha olsun diye yaptığım bir çeşitti

Sigara börekleri ne kadar az olsada malesef bitmedi.Arkadaşlarıma neden masadakilerin bitmediğini sorunca menünün kalabalık olduğunu söylediler.Bilemiyorum yani neyse :)

Sağolsun Emine arkadaşım mevsim salatasını ben çok yoğun olduğum için evinde hazırlayıp getirmiş

Menüdeki tek hazır alınmış yiyecekti.Bu un kurabiyeleri




Pastaya bakışına baksanıza :) Kuzum "pasta pasta" diye sabırsızlıkla bekledikten sonra beklemenin en zor anlarından biri olan mum üfleme ve fotoğraf çekme merasiminide atlatıp bir an önce pastasını yemek istiyordu


Veee mutlu son :)
Bu arada üzerimizdeki kıyafetlerimizide geçen sene umreye giden annem getirmişti tam boy fotoğrafını çekmemişiz ama yinede belirtmeden geçemedim



Gecenin sonunda Emine ve Serkanın aldıkları yeni cicilerini giyip güzel bir poz vermeyide unutmadı benim kızım :))

13 yorum:

Fatma dedi ki...
canım nice nice uzuuun yaşları olsun o güzeller güzeli Aybüke nin
Senin ve arkadaşın Emine ninde ellerinize sağlık çok güzel hazırlıklar yapmışsın pastan süper olmuş ellerine sağlık
mutlu güzel günlerinizin devaını dilerim
sevgiler:)
Çiçeklendim dedi ki...
Ne güzel hazırlanmışsınız:) Aybüke'nin doğum günüsünü kutlar öoerim. Ellerinize sağlık:)
sevda dedi ki...
menü bir harika canım.yok yok yani.ellerinize sağlık.aybükeye nice sağlıklı uzun mutlu seneler canım.öpüyorum.
Küçük Şeyler dedi ki...
icli kofteee....
harika duruyor hepsi :D
bayildimmmmm, canim istedi aksam aksammmm olacak is mi diyetin ortasinda simdi :D
pasta cok guzel :)
yeni yasi cok guzel olur insallah
Sevgilerimle
http://kucukseylerr.blogspot.com/
**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...
bir ömür ona böyle güzel gülücükler versin Rabbim inşallah:)
çok tatlı:)
,hem onu hem sizleri kutluyorum:)
sevgiler..
ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...
Arkadaşlar değerli güzel yorumlarınız için hepinize çok ama çok teşekkür ederim
darkolivee dedi ki...
allahıım ben o bıcırığı yerim yaa... doğum günü kutlu mutlu olsun inşallah, aile tablonuz çok güzel allah mesut etsin...
masaki herşey çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık...

sevgiler..
Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...
ellerinize saglık okadar canım cekti ki :)
Sizleri gördükce ne kadar becerkli insanlar var diyorum blogunuz cok keyfli.Bu kız ciciside cok ttlı yerim ben onu:)

Bende beklerim bloguma:)

http://merveyilldiz.blogspot.com
cafemuss dedi ki...
menü çok iştah kabartıcı :) elinize sağlık.sosyete mantısının tarifini isteriz efendim.
birtutamkekik dedi ki...
herşeyyy muhteşemmm görünüyor:)
em çok da prenses...
:))
sağlıkla nice yaşlara kavuşlsun inşallah...
emeklerine sağlık canım seninde..
bittim mamalara...
sosyete mantısının tarifi var möı sayfanda?
bayıldım görüntüye:)
kucak dolusu sevgiler canım..
.)
Handan dedi ki...
Hepsi nefis gözüküyor. Cimcimeye nice güzel yıllar.
Emine ŞAHİN dedi ki...
Kızınıza nice sağlıklı güzel yaşlar dilerim.Menü çok enfes görünüyor ellerinize sağlık :))
yasemin dedi ki...
allah hayırlı yaşlar, hayırlı ömürler versin inşallah... kızınız da tarifleriniz de pek güzel: ) bloguma ben de beklerim.. sevgiler.

Hiç yorum yok: