14 Nisan 2013 Pazar

GÜZEL PAZAR KAHVALTIMIZ

Pazar kahvaltısı oh ne güzel oh ne güzel :)
 Mis gibi bahar kokusu eşliğinde evde ailenle beraber yapılan bir pazar kahvaltısını hiç bir şeye değişmem.
Hafta içini hafta sonundan dolayı bir yerlere kahvaltıyamı gitsek aman geç kalkıyoruz zaten evdemi kahvaltı yapsak yok değişiklik olsun gidelim falan derken geçirdik.Ama nitekim ev daha mantıklı geldi eşimin özel dersi var oraya gidecek bir yerlere gitmiş olsak geç kalmamak için acele edeceğiz içe siner gezemeyeceğiz amaaannn deyip başka bir güne erteledik dışarıda kahvaltı keyfimizi :)
Geçen hafta yuva maya sağolsun ürünlerinden oluşan bir paket gönderdi bize denememiz için içerisinde harika ürünler var.Yuva maya okadar ince düşünmüşki paketin içerisine yumurta fırçası bile koymuş teşekkür ederiz yuva maya.Bende hazır güzel yuva ürünleri gelmişken kehvaltıya bir tanesini yapayım hemde denemiş oluruz dedim ve eşim ve kızımın isteği üzerine Yuva Simit karışımını yaptım pazar kahvaltımıza
Yuva maya Simit karışımı paketini hazırlarken herşeyi düşünmüş içerisinde pekmezli susam karışımı, mayası, ve harika buğday unuyla pratik bir ürün sunmuş bizlere.Evimizde taptaze mis kokulu simit yapma keyfini bize  sunan yuva mayaya çok teşekkür ediyoruz.Sanırım bu karışım bizim evden hiç eksik olmayacak birde bu simit karışımı ile yapılacak tarifler varki birdaha alıp o lezzetleri ve tarifleride sizlerle paylaşmak istiyorum.

Kahvaltımızda birde hazır yufkayla hazırladığım böreğim vardı.Herkesin yaptığı şekildedir büyük bir ihtimalle ama ben yinede eklemek istedim tarifini
MALZEMELER
6 adet yufka
yarım su bardağı yoğurt
1 adet yumurta
yarım su bardağı süt
yarım su bardağı sıvı yağ
tuz
iç harcı için peynir (yağlı peynir olursa daha lezzetli oluyor)
Üzerine susam


Yumurtayı bir kasede çırpın içerisine yoğurt süt sıvı yağ ve tuzunuda ekleyip tekrar çırpın ve tepsiye bir adet yufkayı yayınız üzerine bu karışımdan bir miktar sürüp tekrar bir kat daha yufka serip sostan sürüp böyle böyle üç adet yufkayı tepsiye yayınız üç yufkanın ardından rendelenmiş peyniri üzerine serpip tekrar kalan yufkaları üzerine aynı şekilde sos yufka olarak yerleştirip kalan sosuda en üstüne sürüp susam serpip 180 derecelik fırında kızarana kadar pişiriniz Afiyet olsun :)

Dün tanıdığım Antalyalı blogger arkadaşım Nursenince lezzetler internet sitesinin sahibi Nursevin hanımın internet sitesini sabaha kadar inceledim desem yeri okadar güzel paylaşımları olmuş ki ayrılamadım siteden.Bu gördüğünüz lor peyniri acukası nı arkadaşımın sitesinde gördüm ve denemek için sabah hemen tekrar sitesini ziyaret ettim Bence çok lezzetli harika bir tarif denemek isteyen arkadaşlarımı Nursevinin sitesine alayım :)Yalnız ben verilen ölçülerin yarısını uyguladım.Nursevin hanıma buradan güzel tarifleri için çok teşekkür etmek istiyorum.

Bu güzel carte d'or ürünlerinide geçen ay Carte d'or un facebook sayfasındaki uygulamasından kazandım içlerinde denediğim bildiğim ürünleriin yanı sıra denemediğim ürünleride var en kısa sürede deneyip sizlerle paylaşacağım.Yalnız Carte d'or hakkında tek olumsuz söyleyeceğim şey ürünleri kargo poşetinin içerisine koyup göndermesi ve ürünlerin kutularının hep parçalanması bu davranışı Carte d'or a hiç yakıştıramadım hediye paketi istemiyorduk ama en azından elimize düzgün geçmesi için bir kutuya koyup gönderebilirdi. Neyse fazla yüklenmemek lazım :)

SEVGİYLE KALIN :)

6 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

pazar kahvaltıları her zaman güzeldir...
elleirnize sağlık...
yuva markasını merak ettim...
sağda solda görürsem mutlaka alıcam :)

Sema Kaya dedi ki...

Ne harika bir sofra olmuş,ellerinize sağlık..
Sizi benim bloguma da beklerim:)
http://sema-semanngunlugu.blogspot.com/

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

daha nice nice böyle güzel kahvaltı sofralarınıza olsun, mutlu günler...

kıvırcık bayan/Fatoş dedi ki...

Pazar kahvaltılarına bayılırım...Hafta içi yapamadığımız için C.tesi ve pazra kahvaltılarına çok önem veriyoruz.

birtutamkekik dedi ki...

afiyett bakk olsun kii..;)
ellerine sağlık canım..
duydum ki buluşmaya sende geliyormuşsuun.:))
çook sevindiimm çokk.
öpüyorumm,sevgilerimle..

Yıldız Çalışkan dedi ki...

aaa yuva mayanın simit karışımından haberim yoktu
harika bi şey bu :)