23 Ocak 2010 Cumartesi

GECİKMİŞ BİR TARİF. KIZIMIN BİR YAŞ PASTASI

Önceki doğum günü yazımdada belirttiğim gibi yaşımıza hastalıkla girdik.Haliyle telaşlı ve ne yaptığımızı bilmeden koşuşturarak neyseki pastamızı bir gün önceden yapmıştım pek planladığım gibi olmasada yinede güzeldi pastamız.
MALZEMELER
İki paket iki katlı kakaolu pastaban
kakaolu pasta kreması
damla çikolata
sade krem şanti
kırmızı gıda boyası
dr. oetker in süsleme glazürleri
boncuk pasta süsleri
krema torbası
Pastabanımızın 3 katını kullandım artan 1 katınıda 1 sayısı için kullandım.Pasta tepsisine tek kat kekten koyup ıslatma şerbeti ile ıslattım ve dolgu kremasını sürdüm üzerine damla çikolata serpip bir kat daha kek koyup aynı işlemi yaptım ve en son katıda koyup krem şanti ile hazırladığım kırmızı kremamdan sürdüm üzerine ve yanlarına ve artan tek kat pasta tabanımdan 1 sayısı kesip çıkarttım ve pastamın tam ortasına yerleştirdim ve 1 sayısının üzerini dr.oetker in renkli süsleme glazürleri ile renk renk kapladım ve 1 in yanlarını ve pastamın etrafını kırmızı krema ile krema trbası yardımı ile süsledim ve en son olarakta boncuk pasta süsleri ile süsledim.Yalnız gıda boyasını biraz daha az koysam fena olmayacakmış kremanın değdiği yer kızarıyordu tabi diller ve dudaklarda dahil :)))

Hiç yorum yok: