9 Nisan 2013 Salı

DİĞERLERİNİ BOŞVER NOHUTLU SOĞAN SALATASINA BAK :)

(AİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

 DİĞERLERİNİ BOŞVER NOHUTLU SOĞAN SALATASINA BAK :)


Böbreği hiç sevmem ama evde yürek ve böbrek vardı birgün mecburen pişeceklerdi anlayacağınız :) böbrekleri ve yürekleri ince ince kesip ayrı ayrı tavalarda yağda soteledim ben yüreklerini yedim eşimde böbrekleri :) yanınada aslında nohutlu pilav ve soğan salatası yapacaktım fakat son anda kararımı değiştirip pilavı sade yapıp soğan salatasını nohutlu yapmak geldi içimden :) soğanları ince ince doğradım içerisine haşlanmış nohut ve çekirdeklerini çıkarttığım siyah zeytinleri ilave ettim tuz,sumak,biraz limon suyu, ve zeytinyağınıda ekleyip karıştırdım.Bence bu menünün gözdesi nohutlu soğan salatası oldu :)

9 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...
diğerlerini boşverdim canım, nohutlu salatana baktım...
enfess....
olsada yesek...
değişik bir tarz olmuş...
değişik şeyleri çook severim...
ellerine sağlık canım...
sevgiler...
nanemaydonoz.blogspot.com.gül dedi ki...
pilavla nohutlu salatandan aldım canım diğeri kalsın hiç yemedim çünkü ellerin dert görmesin.
Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...
Böbreğide severim yüreğide..
Eşim sevmez ama ben kendime kadar alıp yaparım..
Nohut salatasıda nefiss görünüyor..
Ellerine sağlık cnaım..
Sevgiler.
sevda dedi ki...
bende böbreği boşverdim canım.ama salata gerçekten çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.
fatosun mutfagından... dedi ki...
selamlar..ellerine sağlık canım...nefis görünüyor..sevgiyle,sağlıkcakla kal..
cafézey dedi ki...
Yürek, böbrek ve beyin dışındaki sakatatlarla aram pek iyidir. Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Afiyet olsun sizlere
u.aydin dedi ki...
ya ben onlari da bosvermiyeyim ama gercekten leziz gorunuyor nohutlu piyazin diyelimmi?benzemis sanki.hadi bunu da sen bulmus ol:).ellerine saglik sevgilerle.
caferengigül dedi ki...
Ben de nasıl severim böbrek ve ciğeri...ama nohut salatası da gerçekten leziz olmuş elinize sağlık.
Tombul Tarifler dedi ki...
ben sakatatları da severim atları da :) TAMAM tamam kabul kötü bir espiriydi. ama ne yapayım seviyorum işte. ellerine sağlık sevgilerimle canım...

Hiç yorum yok: