9 Nisan 2013 Salı

GÜZEL BİR SABAHTAN HERKESE MERHABALAR

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

GÜZEL BİR SABAHTAN HERKESE MERHABALAR


Herkese merhabalar bu denli güzel bir Antalya sabahında balkonda güzel bir kahvaltıya kim hayır diyebilirki...!.Eşim sabah aradı ne yalan söyliyeyim saat dokuzbuçuk ve ben telefon sesine uyandım. Uykulu bir ses ve yarı açık gözlerle telefonumu açtım eşim dersinin boş olduğunu ve saat onbir gibi eve geleceğini söyledi.Hem sabah ilacını almayı unutmuş onuda alacaktı.Baktım hava çok güzel mis gibi bir koku var havada hani tatile gidince sabahları güzel bir kokuyla kıpır kıpır olurya insanın içi bugün aynı benim içimde öyleydi.Kalktım önce şöyle bir ayılma faslından sonra çayı ocağa koydum.Ardından peynirli ve taze naneli salatamı hazırladım.Yumurtalarda ocaktaki yerlerini aldılar bu esnada. Kahvaltılıklar falan derken masam hazırlandı bile. Eşim geldi birlikte güzel bir kahvaltı yaptık.Bizim cadı kız neredemiydi? Tabiki baş köşede :) balkonda yemek yemeyi çok seviyor anne piknik yapacağız yaşasın diye sevinçten havalara uçtu. Yedikleride sınırlı ama neyse. Salatanın suyuna ekmek banarak karın doyurdu.
Bana bu güzel ödülü layık gören arkadaşım Hatice ye çok teşekkür ediyorum.Sevgili Hatice bloglamaya 27 şubatta başlamış henüz yeni bir blogger arkadaşımız.Kayserinin güzel yöresel lezzetlerinide tanıttığı blogunu bir ziyaret edin derim ben zira çok maharetli bir arkadaşımız.Ben malesef bu ödülün kuralarına uymayıp tüm beni izleyip yalnız bırakmayan arkadaşlarıma bu ödülü gönderiyorum.
HERKESE KUCAK DOLUSU SEVGİLER

Hiç yorum yok: