9 Nisan 2013 Salı

EŞİM İYİCE KENDİNİ AŞTI YAAA İŞTE SON MARİFETİ :) KALKTI BANA KEK YAPTI :)

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

EŞİM İYİCE KENDİNİ AŞTI YAAA İŞTE SON MARİFETİ :) KALKTI BANA KEK YAPTI :)












Üç yumurtayı kırdım önce
Portakal dilimledim ince ince
Göz kararı da biraz süt kattım
Kalktım, sana kek yaptım
İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Ben de tarifi öğrenince, kalktım sana kek yaptım
Gözlerin dönmüş kızı görünce
Yerli yersiz bakıp sana gülünce
Ben de tesadüf o gece erken yattım
Bana kelek yaptın
İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Sen de elektriği hissedince
Kalktın bana kelek yaptın
Çırptım, çırptım, karıştırdım
Kendimi onunla yarıştırdım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdım
Oturdum ellerimle sana kek yaptım
Unla sütü karıştırdım iyice
Tereyağı ekledim eriyince
Fırın da oldu yüz seksen derece, attım
Sana kek yaptım
İnsan neler yapar isteyince
Bu birşey değil, düşününce
Ben de tarifi öğrenince, kalktım
Sana kek yaptım
Çırptım, çırptım, karıştırdım
Kendimi onunla yarıştırdım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdım
Oturdum ellerimle sana kek yaptım
Üzüldüğün belli çok beni görünce
Elimde kekimle sana gelince
Bir de ağlayıp itiraf edince
Abarttın; beni melek yaptın
:)))))))))
Koca marifetleri serisine bir yenisi daha eklendi arkadaşlar :) Eşim geçenlerde benden kek istedi bende mırınkırın edince kendisi kolları sıvayıp mutfağa girdi.Okadar istekli yaptıki keki anlatamam.Ve ortaya muhteşem bir kek çıktı ellerine sağlık aşkım nefisti.Tarifi internetten bulup çıkartmış.Tarifi almak için bayabir uğraştan sonra en nihayetinde tarifi kaptım :)Kek klasik keklerden.Bu kek insanlık için küçük fakat Eşimve benim için büyük bir başarı :) Tebrikler efenim :) Şimdiii Gelsin Tarif Lütfen :)




MALZEMELER

1 Su bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı süt
4 Adet yumurta
1,5  Su bardağı toz şeker
1 pakat vanilya
3 su bardağı un
2 çorba kaşığı kakao

Yumurtaları ve şekeri iyice çırpın.İçerisine kabartma tozu ilave edilmiş unu ilave edin ve karıştırın.İçerisine sıvıyağ ve sütüde ekleyip karıştırın ve üçte birini kalıba dökün.Kalan hamuru yarısınıbaşka bir kaba ayırıp kalan hamura kakaoyu karıştırın .Kakaolu hamuruda kalıba dökün ve çatalla karıştırarak şekiller verin.Ayırdığınız diğer sade hamuru en üste dökün.Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 40-45 dakika pişirin
AFİYET OLSUN :)
Bu arada cappy pulpy denedinizmi arkadaşlar ben hep merak ediyordum dün markede gidince alıp denedim süper bir lezzetmiş sanki portakal yiyormuş hissi yaratıyor insanda denemediyseniz en kısa sürede bir tadına bakın derim bence :)

Hiç yorum yok: