9 Nisan 2013 Salı

MİNİK ÇAĞRI İÇİN YAPTIĞIM PASTAM AYNI ZAMANDA İLK ŞEKER HAMURU DENEMEM

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

MİNİK ÇAĞRI İÇİN YAPTIĞIM PASTAM AYNI ZAMANDA İLK ŞEKER HAMURU DENEMEM



Aman allahım ilk şeker hamuru denemem kendime inanamıyorum ilk denemeye göre güzel bir iş çıkardığıma inanıyorum bu işin ustası arkadaşlar lütfen bumu güzel demesinler çünki hamurun bana ve benim hamura alışmaya çalıştığı bir pasta oldu bu.Biliyorum çok hatalarım var ohhoooo saymakla bitmez tamamen şu şöylemi olacak bu böylemi olacak çalışması oldu bir nevi deneme yanılma yöntemi de diyebiliriz biz buna :) ama ben çok mutlu oldum bu pastayı yaparken

Özellikle bu minik converse leri yaparken çok eğlendim.Bebek ayakkabısı şablonuna ve yapılışına buradan ulaşabilirsiniz çok zahmetli ama bir okadarda eğlenceli.Ayy bunları yaparken içim kıpır kıpır oldu hatta şimdi yazarken bile öyle :)

Bu şirin pastayı yenilerde doğum yapan bir arkadaşım için yaptım.Hep kremalı yapıyorum bu defa bir değişiklik yapıp korkularımıda yıkıp şeker hamuruyla süsleme yapacağım dedim ve kolları sıvadım.Öncelikle işe pastamın kekini yapmakla başladım.Tarifini vereceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz eğer illede tarif diyorsanız sizi Bir Kase Lezzet blogunun sahibi arkadaşım Ayşe Alkanın blogunun linkini vereceğim.Arkadaşım sağolsun en ince ayrıntısına kadar kekinin yapımını şeker hamurunun yapımını ve pastanın kaplanmasını tarif etmişki ben onu tarifi hakkında tarifinin üzerine bişeyler yazarsam ayıp etmiş olurum
Sünger pandispanya kekin tarifine buradan
Şeker hamuru tarifine buradan
Şeker hamuru ile pasta kaplama ve kremalarının tarifine ise badan urulaşabilirsiniz

neyse keki yaptım ve şeker hamurumuda hazırlayıp küçük converse leri biberonu ve kurdelayıda hazırlayıp kurumaya bıraktım bu arada saat gece bir oldu pastamın ara katına ve üzerinede süreceğim kremaları hazırladım ve buzlukta soğuyan kekimi bir güzel krema ile kapladım ara katlarına ben ceviz ve çikolata parçaları serptim.Neyse saat iki oldu ben kremaladığım pastamı buzdolabına koydum ve yarı açık gözlerle doğru yatağa kafamı yastığa koyarkoymaz uyumuşum :) Sabah gideceğimizden birbuçuk iki saat önce pastamı kaplayıp süslerinide üzerine yapıştırdım ve tekrar buz dolabına koydum.Arkadaşlara gittiğimizde bayıldılar pastaya.Feride ablacım canım benim ay nasıl keseceğiz nasıl kıyacağız falandiye üzüle üzüle kesti pastayı.


Lezzetiyle ve görüntüsüyle herkesten tam puan aldı pastam herkes tarafından sınıfı geçsemde görütü bakımında kendimi sınıfta bırakıyorum.Hatalarım çok tabi bu hataların olmasında tecrübesizlikte var şöyleki ilk defa elime şeker hamuru alıyorum bir dahaki sefere hatasız yine bukadar lezzetli ve beğenilen bir pasta yapmak dileğiyle.

HERKESİN ŞEKER KADAR TATLI VE LEZETLİ BİR HAFTA GEÇİRMESİNİ DİLİYORUM

Hiç yorum yok: