9 Nisan 2013 Salı

İBRETİ ALEMLİK BİR MACARON :)

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

İBRETİ ALEMLİK BİR MACARON :)



Merhabalar arkadaşlar.Bu macaronları yaparken okadar umutluydumki kesin yaparım gözüyle bakıyordum.Ama macaron yapmak sandığım kadarda kolay değilmiş. Özellikle tepsiye macaron hamurunu dizme pişirme işlemi.Öncelikle bademlerimi ısladım ve kabuklarını soyarken emineler geldi emineyle beraber bademlerin kabuklarını soyma işlemini bitirdikten sonra bademlerimizi robottan geçirerek toz haline getirdik ardından şu tarifimi yapsak bu tarifimi yapsak derken arkadaşım ümmüabdullahın yada namı diğer lezzetcafe nin macaron tarifini yapmaya kararverdik.Tüm aşamalar çok zevkliydi taki pişirme aşamasına gelene kadar.Macaron hamurumuzu hazırlayıp renklendirmeye başaladık çok tatlı renkler ortaya çıktı pembe,mavi,sarı,yeşil ve mor beş renk yaptık.Ama ilk tepsiyi fırınıma sürünce bir kaç dakikanın içerisinde fırınımın gazabına uğrayan macaronlar yandı.(Fırınımın güzel bir tamire ihtiyacı var 75 dereceye atsamda 250 derecede pişiriyor).Bende müthiş bir moral bozukluğu Emine sağolsun hadi gel benim fırında pişirelim dedi tüm malzemeleri toplayıp Eminelerin evine çıktık.Bir tepsiyide orada yaktık.Ben artık ağlama derecesine geldim.Frının alt ısısını kapatıp sadece üstten verelim bakalım dedik ve diğer üç tepside böylelikle yanmadan pişti.Ama şekilleri felaket durumda.Yanan tepsilerle iki rengimizi feda ettik pembe ve mavi.Aslında bu macaronları eklemeyi düşünmüyordum fakat ekleyeyimki birdahaki denediklerimle kendimi kıyaslayabileyim diye düşündüm.Ama pes etmeyeceğim.Ben bu macaronları istediğim gibi yapacağım sonunda :)
Arkadaşlar şimdilik tarifi vermiyorum siz verdiğim linkten alabilirsiniz.
HERKESİN ASLA UMUDUNU KAYBETMEYECEĞİ PES ETMEYECEĞİ MUTLU BİR HAFTA SONU GEÇİRMESİNİ DİLİYORUM

8 yorum:

siyahkuğu dedi ki...
hiç macaron yemedim:)) güzel bir hafta sonu dilerim:))
Gurme Şirine dedi ki...
canım yaa bu aralar bu macaronlar çok moda :)))
herkes denemeye çalışıyor...
ama hiç kimse ilk denemesinde başarılı olmuyor :(((
öyle duyuyorum :((
sen eminim başaracaksın...
kocaman sevgiler...
mutfaksoleni dedi ki...
çok şekerler
mehtap dedi ki...
Güzel görünüyorlar,eline sağlık.
sevda dedi ki...
o kadar da kötü değil bence.gayet te güzel olmuşlar canım.ellerine sağlık.sevgiler.
Saliş Mutfakta dedi ki...
Canım öyle yayınlanmayacak durumda değiller bence kendine haksızlık ediyorsun gayet iyi gözüküyorlar bence ellerine sağlık... ben ilk pilav denememi hatırlıyorum da kabustu :(
birtutamkekik dedi ki...
azmin elinden hiç bir şey kurtulamazmış:)
başarırsın tatlım,ben inanıyorumm..
fena görünmüyorlar aslında..
aldım bi tanecik:)
mutlu haftalar hemşehrimee..
,
:)
bir kase lezzet dedi ki...
CANIM BEN GELDİM
:)
YA GÜZEL OLMUŞ BAZEN İŞLER TERS GİDER ELLERİNE SAĞLIK:)
ALDIM CANIM:))

Hiç yorum yok: