13 Mayıs 2013 Pazartesi

SÖKE TRABZON EKMEĞİ UN KARIŞIMI HARİKA

Amanın ne soğuk bir hava var antalyada resmen üşüdük yani.Antalyanın havasına hiç akl sır erdiremedim ben bugüne kadar bakarsın gülük güneşlik beş dakika sonra yağmur fırtına hiç anlayamazsın.Şimdide rüzgarlı ve yağmurlu bir hava var buralarda.hava kapalı ama içinizi açacak sıcacık mis kokulu bir görüntüyle geldim yanınıza.resimden kokusunu bile duyabiliyorsunuzdur miss misss :) Blogger etkinliğimizde söke unun gönderdiği trabzon ekmeği karışımını denedim sonuç harika mis kokulu çıtır çıtır bir ekmeğim oldu.
Ekmek yapma makinam olmadığı için fırınımda yaptım ekmeğimi.Hamur biraz cıvık oldu ölçüsünde yaptım ama böylemi olması gerekiyordu bilmem.Şekil vermem zor olacak diye çemberli kek kalıbımda yaptım ekmeğimi.Söke una teşekkür ediyorum.Diğer ekmek unu karışımlarındanda alıp deneyeceğim.

5 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

eKMEK HAMURU CIVIK OLUYOR RANACIĞIM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ. İYİ F,KİR BEND EKELEPÇELİ KALIBIMI KULLANAYIM. AFİYET OLSUN.

bırtutamkekik dedi ki...

bir dilim aldımm canım müsaden ilee..;)
ellerin dert görmesinn..
öpüyorumm ki.;)

Bakır tencerem dedi ki...

Ranacım ellerine sağlık, sökenin çavdar ve köy ekmeği ununu denemelisin muhteşem tatları var..

LeylaK dedi ki...

cıvıklıktan eser yok, çok lezzetli görünüyor.

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Havalar sizde de soğuk demek ki...
Ekmek süper olmuş, ellerinize sağlık...