9 Mayıs 2010 Pazar

SEVGİ İLE DOLU YUMUŞACIK ANNE KALBİ POĞAÇASI



Bugün anneler günü olması vesilesi ile kendime bir güzellik yapayım dedim ve bu yumuşacık kalplari yaptım annemden uzakta olduğum için annem bu kalplerden tadamadı fakat uzaklardan anneciğimin sesini duyup anneler gününü ve anneanneler gününü kutlamak bile yetti sanıyorum annme.Poğaçamın tarifi ise pofuduk poğaçamın tarifiyle aynı sadece iç malzemesi patatesli. Tüm annelere birer kalp yaptım buyurmazmısınız :) afiyetler olsun efendim :) Tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.

NOT: yarın (10.05.2010 pazartesi saat: 00:00 ) sihirli elmalar kampanyam sonaerecektir

4 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

çok cici olmuş canım bunlar ben anne değilim ama almak ıstıyorum bır tane harika görunuyor dayanamayacagım:)anneler gununu kutluyorum canım kızınla ve sevdıklerınle uzun mutlu gunler senınle olsun:)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

Tülincim ne demek tabiki alabilirsin sen gel ben sana yaparım bu sevgi poğaçalarından.İyi temennilerin için teşekkürederim

Atike Momini Ziya dedi ki...

maşallah ellerine sağlık arkadaşım..,sabah sabah ne iyi gider :) ben de istiyorum ben deee :))

içten sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Sevgi dolu poğaçalardan adaşıma yapmışken bende geliyorum....