9 Nisan 2013 Salı

ELİM KOLUM DOLU DÖNDÜM

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

ELİM KOLUM DOLU DÖNDÜM



Oldukça uzun bir aradan sonra herkese merhabalar.Okadar birikmiş ve okadar gecikmiş yazılarım varki sizinle paylaşmak için öncelikle gecikmiş ve özür borçlu olduğum arkadaşım LEZZET CAFE ATİKEYE bu güzel hediyeleri için çok teşekkür etmek istiyorum.Yüreği güzel arkadaşım benim okadar güzel hediyeler göndermişki bana kendi elleriyle yaptığı küpelere bayıldım ellerine,emeğine,yüreğine sağlık arkadaşım herşey için çok teşekkürler.Yokluğumdada arayıp o güzel sesiyle çok mutlu etti beni sağolsun.Tekrar tekrar teşekkürler canım.Diyeceksiniz ki bukadar uzun süredir nerelerdeydin.Başlarda moralim çok bozuktu bloguma girmek bişeyler paylaşmak gelmedi içimden.Ardından memleketten kayınvalidemler görümcemler geldiler onlarla vakit geçirdik.Kayınpederim bizi çok korkutmuştu rahatsızlığı sebebi ile çok şükür o durumuda atlattık son kontrolünde doktorumuz sağolsun içimizi rahatlattı.Sadece kendisine dikkat edecek.Kayınpederimdende bundan sonra kendisine dikkat edeceğine dair sözleri alıp memlekete uğurladık misafirlerimizi.




Bu arada tüm annelerin ve tüm anne adaylarının annelik isteğiyle yanıp tutuşan tüm anneliği hakeden kadınların geçmiş anneler gününü gecikmişte olsa kutlamadan geçemeyeceğim.Bende bu annler gününde eşim tarafından güzel bir hediye aldım.Bulaşık makinam yoktu ve armudun sapı üzümün çöpü diyerekten daha uzun bir sürede alamazdım heralde :) Canım kızım ve Aşkım size çok teşekkür ederim sizi çok seviyorum.Bana en büyük hediye sizin benim yanımda olmanız.Tabi arada böyle hediyelerede hayır demem yani :)




                                

Facebook da banatın bir yarışması vardı ona katılmıştım çekilişle banada bu güzel banat ürünleri çıkmış.Banata çok teşekkürler.

Hiç yorum yok: