9 Nisan 2013 Salı

İYİKİ DOĞDUM GÖRDÜNMÜ YİRMİ ALTI OLDUM :)

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ POST KOPYASI)

İYİKİ DOĞDUM GÖRDÜNMÜ YİRMİ ALTI OLDUM :)




Dün gece eşim bankamatiğe parayatırma bahanesiyle Aybükeyide alıp evden çıktı.Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı.Canlarım benim pastahaneye gidip pasta almışlar eşimin kızıma sakın zile basma tembihlerine karşın Aybükeyi zile basacağı sırada zor durdurmuş :) Kapının önünde pastayı açıp mumları yakmışlar.Ve zile bastılar.Kapıyı açtığımda kalbim yerinden çıkacaktı çok şaşırdım alev alev yanan pasta ve iyiki doğdun sesleri.O anki mutluluğumu anlatamam.Neredeyse ağlayacaktım.Kızım içeriye girdikten sonra anne biz sana pasta yaptık dedi :) Pastamı kızım kendisi seçmiş tamda benim sevdiğim gibi bol çikolatalı :) Mumlarımızı üfledik ve Arkadaşımsız pasta yemek içime sinmedi Emineyi aradım sağolsun onlarda geldiler bir postada onlarla beraber mum üfledik ve Aybüke sabırsızlıkla beklediği pastasına kavuştu.Ben çok şanslı olduğumu hissediyorum.İyiki varsınız iyiki benim ailemsiniz SİZİ ÇOK SEVİYORUM.

Hiç yorum yok: