9 Nisan 2013 Salı

YEŞİL KADİFE KEK TOPLARI

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

YEŞİL KADİFE KEK TOPLARI




Herkese merhabalar arkadaşlar.Öncelikle fotoğrafların kalitesizliğinden dolayı herkesten özür diliyorum çok kötü çekimler yapmışım.Son on gündür falan moralim çok bozuk şu yazımda sevincimi paylaştığım pastacılık belgemi sanırım alamayacağım.Sebep çalışacak bir pastane bulamamam ve mesleki eğitim merkezindende belgemi alabilmem için bu şart.Bu gördüğünüz kadife kek toplarınıda babamın bir arkadaşı olan otel işletmecisi Abdullah amcaya derdimi anlatmaya giderken yapmıştım.Galiba oradanda bir sonuç alamayacağım çünki kızım henüz küçük kreşe vermesine vereceğim fakat benim alacağım maaş Aybükenin kreşinemi yoksa Antalya gibi bir yerde benim yol paramamı yetecek.Çok üzüldüm hatta günlerce ağladım ama eşiminde dediği gibi hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun.Sonuçta bu işten benim yiyecek ekmeğim var ise er yada geç bu işin içerisine gireceğimi düşünüyorum zaten yok ise ben nekadar çabalarsam çabalayayım iş olacağına varır.Üzüntümü kederimi sizlere tam anlamıyla kelimelerle anlatmamın imkanı yok.Sadece Rabbime dua ediyorum sanırım bukadar çok istediğim birşeyi karşılıksız bırakmayacaktır buna inanıyorum.
NOT:Verdiğim linkte kadife kek toplarının tarifini bulabilirsiniz

Hiç yorum yok: