9 Nisan 2013 Salı

KIRMIZI KADİFE KEK TOPLARI

(SİLİNEN POST GERİ DÖNÜŞ KOPYASI)

KIRMIZI KADİFE KEK TOPLARI



Herkese merhabalar.Bir kaç gündür içim kıpır kıpır hele dün aldığım haberden sonra.Hayatta en çok yapmak istediğim mesleği yapma fırsatı doğdu bana.Pastacı olacağım.Tabiki işe önce eğitimimi alarak başlayacağım.Allah nasip ederse ilk kayıtlarda eğitimime başlayacağım.Benim için ustalık belgemi kaç senede alacağım önemli değil yeterki alayım ve yeterki bu mesleğin içerisinde olayım.Beni başka çalışacağım hiçbir meslek bu kadar mutlu etmez ve işimi bukadar severek yapamazdım heralde. "Allahım sen hayırlısıyla bana bu işi nasip et ve güzel yerlere gelebileyim" Neyse efendim bu sevincimi anlatmakla bitiremem zaten, daha fazla canınızı sıkmadan bir kaç gündür sitesini takip ettiğim profesyonel bir arkadaşın tariflerini Türkçeye çevirerek uyarladığım muhteşem bir lezzet var karşınızda.Arkadaşın sitesindeki harika tarif ve fikirlerinden sizde faydalanmak isterseniz Bakerella.com internet sitesine bakabilirsiniz.Hoşuma giden çoğu tarifini türkçeye çevirdim ara ara bu tarifleri deneyip sizlerle paylaşacağım.Tarif bakerellanın tarifiyle birebir aynısıdır.Denemek isteyen arkadaşlar lezzeti garantimdir.Müthiş bir tat.
KIRMIZI KADİFE KEK TOPLARI
BAKERELLA USULÜ KIRMIZI KADİFE KEK İÇİN GEREKLİ MALZEMELER
2+1/2 su bardağı un
2 su bardağı şeker
1 çorba kaşığı kakao
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı kabartmatozu
2 yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı ayran (bir su bardağının içerisine bir çorba kaşığı yoğurt koyarak sulandırdım)
1 çorba kaşığı sirke
1 çay kaşığı vanilya
1 çay kaşığı kırmızı gıda boyası (sitesinde göreceksiniz bir çok renkte kek topları yapmış ben kırmızıyı tercih ettim)
Kek malzemelerinden un, şeker, kakao, tuz, kabartmatozu ve vanilyayı bir elekle eleyin.Daha sonradan içerisine yumurtaları,yağı,ayranı,sirkeyi ve gıda boyasınıda ekleyip mikser yardımıyla çırpın.Malzemeler iyice karışınca bir fırın tepsisini yağlayıp kek hamurumuzu tepsiye döküp pişirelim.Pişen kekimizi fırından çıkarıp soğumaya bırakalım.Soğuyan kekimizi küçük parçalara bölüp robottan kum gibi olanakadar çekelim.Benim vereceğim malzemeler için bu kek tozunun yarısını kullanacaksınız.
KIRMIZI KADİFE KEK TOPLARI İÇİN GEREKLİ MALZEMELER
Kırmızı kadife kek kırıntısı
200gr labne peyniri
Daha önceden robottan çekip yarısını ayırdığımız kırmızı kadife kek kırıntılarımızın içerisine 200 gr labne peyniri ekleyip yoğuruyoruz.Ardından bu hamurdan küçük parçalar koparıp elimizde yuvarlıyoruz fakat ben bakerellanın yaptığı gibi yuvarlak yapmadım eminenin tavsiyesi ile yarım ay şekli vereceğimiz bir tuzluk kapağımız vardı onunla hamuruma şekil verdim.Hatta birkaç tanesinide elimiz ile yassılttığımız hamuru kalp şeklinde uygulayarak yaptık.Siz şekil konusunda bakerellaya bakabilirsiniz.
ÜZERİNİ KAPLAMAK İÇİN GEREKLİ MALZEMELER
250gr damla çikolata
100gr beyaz çikolata
Hzırladığımız kek hamurlarımızı benmari usulü erittiğimiz çikolatanın içerisine atıp her yanının çikolataya bulanmasını sağlıyoruz ve bir çatal yardımı ile çıkartıp yağlı kağıt serilmiş bir zemine çikolatalı toplarımızı kurumaları için bırakıyoruz.Benmari usulü erittiğimiz beyaz çikolatamızı krema torbasına koyarak kuruyan kek toplarımızın üzerine şekiller yapıyoruz ve kurumaya bırakıyoruz.
AĞZINIZIN TADI HEP YERİNDE OLSUN GÜZEL GÜZEL KAPILAR SİZLEREDE AÇILSIN İNŞALLAH

21 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...
bu kadife pastalara bayıldım ben çok güzeller ellerine sağlık canım
sevgilerimle...
birtutamkekik dedi ki...
hayırlı olsun canıımmm:)))
çok mutlu oldum senin adına bendee:)
ne güzl sevdiğin,mutlu olduğun işi yapabilmek..
bizlere de cici pasta tarifleri gelir bol bol..:)
ohh miis mis..
kadife pastaya bayıldımm..
aldım bi tanecik..
ellerin dert görmesin.
öperimm canımm
muhabbele
u.aydin dedi ki...
vallahi super kadifeler bunlar.harika,ellerine saglik.sevgilerle.
ada ve deniz dedi ki...
çok şıklar:))
Gurme Şirine dedi ki...
kadife pastaların görüntüsü çok güzel... lezzeti eminim harikadır
...
sevgiler...
zeymuran dedi ki...
canım süper gorunuyor bazen gıda boyası bende kullanıyorum ama nedense içim almıyor yemeyı harıka olmuş ellerıne sağlık
ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...
sarımutfak handecim çok teşekkürler canım

birtutam kekik çok teşekkürederim arkadaşım allah razıolsun allahın izniyle istediğim şeye bir kavuşayım tabiki deneyimlerimi paylaşacağım sizlerle tekrar teşekkürler

u.aydıncım teşekkürler arkadaşım

ada ve deiz teşekkürler canım

gurme şirine canım benim çok teşekkürler

zeymurancım çok teşekkürler canım başlarda bende öyle düşünüyordum fakat düşünürsek gıda boyasına gelene kadar neler tüketmiyoruzki şu hayatta en basitinden aldığımız hazır gıdalardaki koruyucular gıda boyasının verdiği zarardan daha çok zarar veriyordur eminim canım tekrar teşekkürler
mehtap dedi ki...
hayırlı olsun şimdiden eğitiminiz.Ne güzel bir kek bu böyle.Elinize sağlık.Bende beklerim misafirliğe..
ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...
mehtapcım çok teşekkür ederim canım tekrar beklerim
Böğürtlen Taneleri dedi ki...
Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık.
ümmüabdullah dedi ki...
HEM KENDİN HEMDE BİZİM İÇİN ETTİĞİN GÜZEL DUALARA YÜREKTEN AMİN DİYORUM CANIM..SANIRIM DEĞİL EMİNİM BENİMDE EN ÇOK SEVEREK YAPACAĞIM MESLEK PASTACILIK OLURDU AMA ŞUAN ÖYLE BİR İMKANA SAHİP DEĞİLİM.RABBİM HAYIRLISINI NASİP ETSİN İNŞAALLAH..AMA İNAN SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM CANIM..İNANIYORUMKİ YÜREKTEKİ O SEVGİYLE ÇOOK GÜZELLİKLERE İMZA ATACAKSIN ALLAH'IN İZNİYLE...RABİM MUTLULUĞUNU DAİM EYLESİN GÜZEL ARKADAŞIM..AYRICA BU GÜZEL KADİFE PAYLAŞIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER...İÇTEN SEVGİLER...
ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...
böğürtlen taneleri çok teşekkürler canım

Ümmü abdullahcım iyi dileklerin için çok teşekkürler canım benim umarım sanada nasip olur sevgiler canım
biyasimadahagirdim dedi ki...
hmmm
browni intense e mi benzemiş ne :) eline sağlık
bir kase lezzet dedi ki...
CANIM BEN GELDİM HAYIRLI OLSUN HADİ NİCE NİCE YILLAR DEVAM EDER DÜKKANINIDA ACARSIN AMİN BELKİDE AÇTIN ...
:)
CANIM TEK KELİME İLE HARİKA.
BENDE BU TARİFİN BİR FARKLISI VAR İLERİKİ GÜNLERDE PAYLAŞIRIM İNŞALLAH TADI SÜPER 10 NUMARA EMEĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.
:)
BENDE USTA EĞİTİCİLİĞE BAŞLADIM HEPİMİZE KOLAY GELSİN.:))))))
ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...
biyaşına daha giren kuzen evet biraz görünüşü andırıyor :) teşekkürler

bir kase lezzet canım benim çok teşekkürler iyi duaların için benim dükkan açmaktan ziyade bir yerde çalışma gibi bir isteğim var bakalım hayırlısı hayat bize nasıl kapılar açacak yaşayıp göreceğiz seninde hayırlı olsun canım allah kolaylıklar versin.Tarifini bekliyorum canım sevgiler
zeynebinsofrası dedi ki...
Harika görünüyorlar.ellerinize sağlık.Belgenizi çabuk alacağınız şimdiden belli.Hayırlı olsun...
abla no:1 dedi ki...
çok sevindim ,hadi hayırlısı kuzen :)
hayat dedi ki...
Harika görünüyorlar. Elinize emeğinize sağlık. Ayrıca da pastacılık eğitiminiz hayırlı olsun kolaylıklar ve başarılar.
Sevgiyle kalın...
2 nolu abla...2 nolu kuzen ;) dedi ki...
hadi hayırlısı kuzen.... Kadife kekin de süper görünüyor eline sağlık. ;)
Hatice Karadayi dedi ki...
mrb sizi hemen izlemeye aldım ne güzel çok şirin ayrıca lezzetli görünen bir blogunuz var çok sevdim hediyeleşmede eşleşmişiz çok sevindim en kısa zamnda mailde atacam size inşlh görüşmek üzere
vincent dedi ki...
Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com

Hiç yorum yok: